Opinie

“Pańskie aplikacje wspaniale się sprawdzają w mojej pracy nie tylko z dziećmi autystycznymi,ale również z dziećmi ze sprzężonymi niepełnosprawnościami (jestem logopedą w Przedszkolu Specjalnym). Jestem zachwycona reakcją dzieci! Wspaniale sobie z nimi radzą na tablecie. Dziękuję.
Szkoda,że nie jest dostępna aplikacja Relacje przestrzenne na Androida.”

“Przejrzałam wersje demo i tak mnie zachwyciło, że zamówiłam rano pakiet do czytania. To, że można robić własny materiał jest niesamowite, nie wiem, czy mi starczy cierpliwości (starość nie sprzyja, choć przejrzyście Pan prowadzi krok po kroku), ale kto wie. W każdym razie jestem pełna podziwu dla Pana postawy i dzieła, to bardzo krzepi, dodaje sił i optymizmu. Dziękuję Panu serdecznie,
z szacunkiem i ciepłymi myślami, HM”

“Jestem nauczycielką grupy dzieci z autyzmem, poszukuję różnych rozwiązań i tak natrafiłam na Pana “dzieła”. Jeszcze raz bardzo dziękuję, jest to super alternatywa dla bardziej skomplikowanych i strasznie drogich programów.”

“Dziękuję za możliwość korzystania z Pana programów. Jestem terapeutką pracującą z dziećmi o różnych dysfunkcjach, a pana świetne programy traktuję jako dodatek-podpowiedź dla moich rodziców. Zresztą mój 5-latek też z nich korzysta. Brawo!”


Rozsypanka to mój najbardziej „zasłużony”, jeśli chodzi o efekty, program.
Rzecz jest naprawdę dobra.

“To prawda. Dziś przyjrzałam się rozsypance i znowu jestem pod wrażeniem. Ileż możliwości daje ten program. Manewrowanie wyrazami z głosem i bez głosu, z obrazkiem i bez niego.
Z podpowiedzią na listwie u góry i bez wspomagacza.
Pięknie! Gratuluję!

Na dodatek czcionka bezszeryfowa i grafika czytelna, bez udziwnień.

Jedyna sugestia dotyczy wielkości czcionki. Zasada jest taka – im większa czcionka tym łatwiejsza analiza wzrokowa (proces niezbędny do odczytywania wyrazów). Czcionka powinna być duża i wyraźna, litery jak najszersze (wąskie, „ściśnięte” litery zlewają się dzieciom w ciemną wstążeczkę). Odnoszę wrażenie, że w Rozsypance czcionka jest zbyt mała. I jeszcze jedno. Ważna jest szerokość spacji między wyrazami. Dzieciom z trudnościami w nauce czytania powinniśmy fundować podwójną spację (wciąż ta tendencja do zlewania się wyrazów).

Generalnie ma Pan niesamowitego nosa, talent, zapał i motywację, by tworzyć piękne, mądre, pomocne programy. Jeśli moje uwagi przydadzą się na coś – będzie fajnie.”

www.czytanieglobalne.edu.pl

autor: Biorę się za przeróbki!
autor: 2015.01.12 – przeróbki zrobione – litery duże, czcionkę można zmieniać, spacje podwójne. Można już pobierać nową wersję Rozsypanki


“Pakiet do czytania jest moim zdaniem rewelacyjny i bardzo pomocny w nauce czytania dzieciaczków.
U nas się bardzo sprawdził, dzieci lubią zabawę i naukę w ten sposób.
Córka jest w drugiej klasie i dla niej rozsypanka zdaniowa jest świetnym treningiem przed sprawdzianami.
Synek ma 6 lat, zna literki i rozsypanka literkowa i czytanie globalne, świetnie się sprawdza.
A jeszcze fajny pomysł na zastosowanie literówki do nauki angielskiego, właśnie córcia zarobiła dwie szóstki z angielskiego gdy ćwiczyła bawiąc się na programie znajomośc słówek do części ciała i twarzy po angielsku.” M.L.



“Dziękuję za przesłane linki do Pańskich programów – są wyjątkowe!
Uczę w szkole specjalnej dzieci z różnymi dysfunkcjami, także ze spektrum autyzmu, i na pewno będę wykorzystywała te programy.”


“Serdecznie dziękuję, dzięki Panu i ciężkiej pracy Alanek zaczął czytać.”

Cześć jestem ojcem autystycznego chlopca szukam prostych programów dla niego na dotykowy ekran
autor: Pracuję nad tym, żeby przerobić te programy tak, aby działały też na telefonach i tabletach z Androidem. Na razie nie potrafię podać konkretnej daty. Jak będę coś miał, zamieszczę na stronie, może też na Google Play (dawny Android Market). Być może kiedyś przerobię te programiki również na iPady i iPhony. Jednak w pierwszej kolejności tablet lub smartfon i Android. Może zrobię też coś do pracy w trybie online.
aplikacje na Androida <-- tutaj są moje pierwsze aplikacje na Androida

“Natrafiłem w Internecie na Pańskie genialne programy.
Są pięknie proste ale trafiają w samo sedno problemów dziecka z autyzmem.”

tata Igi


“Bardzo dziękuję za świetne programy, które są bardzo przydatne w mojej pracy z dziećmi!”

[…] z radością wielką ściągnęłam sobie Pańskie programy stworzone dla syna i mam zamiar włączyć je do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie. Mam poczucie, że te programiki sprawdzą się przy uczeniu wielu dzieci.
Szczególnie niepełnosprawnych.
Ich graficzna prostota jest ich wyraźną PRZEWAGĄ.

Witam
Jestem neurologopedą i pracuję z dziećmi autystycznymi. Szukam wszystkiego co pomaga rozwijać mowę. Będę śledzić Pana programy i już dziękuję!

Witam
Podobnie, jak pan jestem ojcem dziecka z autyzmem. Podziwiam Pana za inwencję oraz pomysł na terapię. Pozdrawiam serdecznie,
tata Agi


“Dziękujemy. Kawał dobrej roboty…”

Witam
Tato Marcina-bardzo dziękuję za wszystkie programy,są super,
pozdrawiamy-Ewa i Olik.

Bardzo dziękuję za nowy program.
Jestem psychologiem i logopedą, pracuję z dziećmi ze sprzężonymi niepełnosprawnościami i autyzmem.
Pana programy są rewelacyjne.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Witam
Dzisiaj pobrałam programy do nauki godzin, synek jest na początku nauki. Myślałam o zakupie zabawkowego zegara, jednak Pana programy okazały się strzałem w dziesiątkę. Synek ma 10 lat, jest dzieckiem z zespołem Downa, bardzo spodoba mu się nauka na tych programach. Byłabym zainteresowana zakupem pełnej wersji z dodawania.
Dziękuję i pozdrawiam:)

Witam,
ja rowniez jestem pelna podziwu dla pana pracy i zapalu. Moj synek jest zdrowy i skonczyl niedawno 2 i pol roku. Przypadkiem trafilam kiedys na jedna z pana gier (Ludzik) i okazalo sie, ze Marek byl nia zachwycony i z checia powtarzal czesci ciala – nie po swojemu, ale tak, jak je slyszal. Bardzo podobaly mu sie rowniez kolory. Przede wszystkim bardzo go cieszy, ze moze sam klikac myszka i widzi sensowny rezultat:) Na wiekszosc gier jest jeszcze za maly, ale mysle, ze niedlugo beda dla niego mila nauka. Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow, P*

Witam.
Bardzo dziękuję, programy są bardzo fajne i stanowią ciekawą alternatywę
i urozmaicenie dla dzieci. Jestem pedagogiem, pracuje z autystami w wieku przedszkolnym, bardzo mi się to przyda.
Basia K.

“Jestem nauczycielką dzieci autystycznych, które mają upośledzenie umysłowe. Pana programy bardzo odpowiadają mi prostotą
i przejrzystością.”

Witam,
Jestem mamą 4-latka, który dosyć specyficznie czyta godziny np. ósma dwanaście,ósma jeden itp. – wiem, że jest jeszcze za mały, mamy czas na opanowanie zegara ale jak autyście wytłumaczyć, że to jest godz. 8:)
pozdrawiam
mama Miłosza

autor: Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale jeśli chodzi o to, żeby mu uzmysłowić, że pomiędzy 8.00 a 8.59 jest cały czas godz. 8-ma, to zrobiłbym tak:

– uruchomił program PokazCzas
– ustawił sie na godz 8.00; program wyświetli dużą czarną czcionką 8:00
– kartką papieru zakryłbym (lub nawet zakleił) część minutową
– klawiszem Pełne 5 min. >> przesuwałbym (i to dość szybko) wskazówkę minutową do przodu
– pokazywałbym dziecku co się dzieje i mówił, że cały czas jest godzina 8-ma

Ten chłopczyk jest bardzo bystry więc po jakimś czasie na pewno zrozumie.
Ale uwaga – w ten sposób można też ‘oduczyć’ tego co już robi prawidłowo.
Tak naprawdę, to ja bym nie robił nic – 4 latka i czyta godziny (!). Pozazdrościć…
Pozdrawiam.

Super Robota:)
Jestem pełna podziwu i cieszę się, że udostępnia Pan swoją pracę innym:).

Bardzo dziękuję za szybkie expresowe przesłanie wybranych programików!! są rewelacyjne, jak i pomysł genialny, dziękujemy.
Mama Emilka:-)

Jestem mamą chłopca z autyzmem teraz jak są wakacje nie ma zajęć w szkole mój synek nudził się więc szukałam coś dla niego i natrafiłam na Pana stronę. Brawo za pomysłowość i dziękuję. Pozdrawiam Magda

Jestem mamą 13-latka z Zespołem Aspergera i też bardzo ucieszyłabym się (syn z pewnością nie:()z zegara pokazującego “czas do końca”. Pracuję z małymi dziećmi z domów dziecka i widzę, że Pana programy bardzo się przydadzą do pracy indywidualnej z dziećmi z różnymi wyzwaniami. Jak zakupię i wypróbuję to na pewno podzielę się sugestiami itp.
Pozdrawiam
Marzena, mama Mikołaja

autor: Dziękuję. Widzę, że jest “społeczne zapotrzebowanie” na tzw. timer. Postaram się zrobić i powiadomię. Ale proszę o cierpliwość. W jedno popołudnie nie dam rady. Już nie te lata ;).
Syndrom ‘wypalenia’ też nie jest mi obcy…
Ale damy radę !

Witam,
bardzo dziękuje za udostepnienie ciekawych programów. Pracuje z dziecmi niepełnosprawnymi (w tym z dziecmi z autyzmem), programy są bardzo przydatne i udostepniam je innym rodzicom, by mogli z dziećmi ćwiczyć w domu.
Pozdrawiam serdecznie.
J. R.

Drogi Tato Marcina. Bardzo dziękuję za kolejnego maila. Jestem właścicielem przedszkola specjalnego tylko dla dzieci autystycznych i w związku z tym wykorzystamy Pana pracę na rzecz naszych dzieciaczków. Serdecznie Panu dziękuję i pozdrawiam. To, co Pan robi to piękna misja, gratuluję i podziwiam.
tajemniczyogrod.lublin.pl

 

Witam, świetna robota!:) Gratulacje i ogromne podziękowania:)
pozdrawiam, ojciec.karmiacy:)
http://ojcieckarmiacy.blox.pl/html

Kawał dobrej roboty! Gratuluję i dziękuję w imieniu dzieciaków i swoim także.
Pozwoliłam sobie zareklamować u siebie.
Autyzm – drzwi do tajemnicy świata http://mcapuccino.blox.pl
mama autystycznego Kacpra

Mój syn ma 15 lat i nadal jest na terapii behawioralnej, rozglądam się
po waszej stronce, świetne pomysły, warte wypróbowania.
Pozdrawiam serdecznie.
Ewa, mama Rafała

Witamy Programy są na pewno bardzo pomocne.
Dziękujemy za nie.Niebawem zaczniemy korzystać.
Załączyliśmy odnośnik Pana strony u Szymka
w dziale:Fajne stronki/Pomoce.
Pozdrawiamy serdecznie.
Rodzice Szymka Jurczaka
http://www.pomagamyszymkowi.pl

Witam. Mój Gabryś ma 2,5 roku,jeszcze nie klika,ale uważam,że pana programy są super i już niedługo z nich skorzysta. Bardzo dziękuje za opis nauki rozumienia nazw przedmiotów,zaczęłam korzystać. Ogólnie bardzo fajna strona i pozdrawiam
mama Gabrysia

Oooo, super pomysly. Nie mam teraz czasu, bo moj maly urwis zrzedzi, zeby jechac do “guzikowego muzeum”, ale na pewno tu wroce. I na pewno bede miec kilka uwag, jak mi sie uda nieco zaglebic w programy. Powyzszych komentarzy nie jestem w stanie przeczytac (poza tym czarna czcionka). Wynik nadwrazliwosci wzrokowej;) Tak na szybko: jesli jest mozliwosc poprawienia wskazowek w programie o czasie, to byloby super. Dla mnie roznica w dlugosci jest zbyt malo widoczna, krotka wskazowka jest zbyt szeroka i za dluga, zwlaszcza, ze jest czerwona i niesamowicie “krzyczy”. Pozdrawiam serdecznie,
Ania (autyzm wysokofunkcjonujacy)
http://autystyczne-tygryskowo.blogspot.com

Tata Marcina : Dziękuję za dobre słowa i rzeczowe uwagi.
Jeśli chodzi o kolor wskazówek, to w ZgadnijCzas można sobie ustawić kolor obydwu na czarny. W pozostaych rzeczywiście nie można. Długość i szerokość wskazówki godzinowej postaram się zmniejszyć, ale tylko w ZgadnijCzas – w pozostałych wymagałoby to zbyt dużego nakładu pracy w stosunku do efektu, a przecież ZgadnijCzas i tak niejako ‘zawiera’ w sobie 2 pozostałe programy.

 

6 komentarzy

  1. Tatiana pisze:

    I ja pragnę podziękować Serdeczne dzięki ..Kolory, opanowane dzięki tej prostej metodzie …a tyle wcześniej się walczyliśmy Dzieki raz jeszcze

  2. Anka pisze:

    Dzień dobry. Ogromnie dziękuję za linki do stworzonych przez Pana programów. Jestem neurologopedą, pracuję z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, pacjentami po przebytych udarach mózgu z trudnościami w komunikowaniu się, rozumieniu. Programy są dla mnie bardzo cennym źródłem, wspomagającym moje działania, uatrakcyjniają zajęcia, rozwijają poczucie sprawstwa i decyzyjności.
    To piękne, co Pan robi. A do tego wszystkiego potrafi się Pan tym podzielić z innymi. Życzę wielu inspiracji i czekam z niecierpliwością na więcej.

  3. Beata pisze:

    Dziękuję za e maile, które dostaję od Pana. Programy tworzone przez Pana są rewelacyjne. Jestem nauczycielem – terapeutą, pracuję metodą behawioralną. Wykorzystałam Pana program do nauki kolorów i liczenia, efekt był znakomity. Posłuchałam jak śpiewa Marcin i mogłabym słuchać i słuchać. SUper. Gratulacje dla Pana i Marcina.Dziękuję za to, że jest Ktoś kto, dzieli się swoimi pomysłami i przekazuje za darmo to co stworzył żeby pomóc swojemu Synowi:). Życzę dalszych sukcesów w pracy z Marcinem oraz aby pomysłów nigdy nie zabrakło.
    Bardzo serdecznie pozdrawiam, Beata

  4. Ciocia Logopedia pisze:

    Trafiłam do Pana dzięki linkowi koleżanki. Jestem logopedą, pedagogiem. Prowadzę wczesne wspomaganie, pracuję też metodą behawioralną. Jeszcze nie potrafię się ustosunkować do Pańskich programów, ponieważ poznałam je pół godziny temu, ale wydają mi się interesujące. Myślę, że niektóre z nich spróbuję wykorzystać w pracy. Pozdrawiam i gratuluję 🙂

  5. B.O pisze:

    Rewelacja, bardzo dziekuję. Uczyłam dzieci globalnego czytania wiele lat temu jakos sama bez wskazówek teraz komputery wszystko zmieniły więc ogromnie jestem wdzięczna za wskazówki i gotowe przykłady.
    Życze wszystkiego dobrego, sukcesów.
    I serdecznie pozdrawiam Państwa.

  6. AGNIESZKA mama AGNIESZKI pisze:

    JEST PAN FANTASTYCZNY ………………………ZAGLĄDAM TU CIĄGLE I CIĄGLE …………..<3 POZDRAWIAMY Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJEMY ZA PROGRAMIKI

Pozostaw odpowiedź Beata Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *